• Naujienų archyvas
  • DUK
Greitosios nuorodos
  • Įgyvendinami projektai
  • Paskelbti kvietimai
  • Gautos ir vertinamos paraiškos
  • Skelbimai apie pirkimus
  •  
  • Svetaines strukturinis medis
  • Switch to English
ES strukturine parama
Kuriame Lietuvos ateiti
  • Paieška svetainėje
  • Tarp paraiškų
  • Tarp projektų
  • Į pradžią
  • ES Parama
    • 2014 – 2020 m. komisija
    • 2014 – 2020 ES struktūrinių fondų investicijos Lietuvoje
    • Viešosios diskusijos Lietuvoje
    • Projektų žemėlapis
    • Naujienos
    • Detali 2007-2013 m. ES paramos panaudojimo statistika
    • Įgyvendinami projektai
    • ES piliečiai
    • Projektuose sukurti produktai
    • Gautos ir vertinamos paraiškos
    • Kas yra struktūrinė parama?
    • Verslui
    • Strategija ir veiksmų programos
    • Tarptautinis bendradarbiavimas
    • Komunikuojame ES paramą
    • Atsisiųskite
  • Projektų vykdytojams
    • Kaip elgtis gavus paramą
    • Dokumentų rinkinys projektų vykdytojams
    • Skelbimai apie pirkimus
    • Duomenų mainų svetainė
    • Leidiniai projektų vykdytojams
  • Pareiškėjams
    • Paskelbti kvietimai
    • Patvirtintos priemonės
    • Gautos ir vertinamos paraiškos
    • Skelbimai apie pirkimus
    • Kaip gauti paramą
    • Dokumentų rinkinys pareiškėjams
  • Paramos administravimas
    • Naujienos
    • Teisės aktai
    • Institucijos
    • ES paramos vertinimas
    • Rekomendacijos
    • Ataskaitos
    • Stebėsenos komitetas
    • Administravimo schema
    • DUK
    • Rašykite mums
  • Partneriams
    • Naujienos partneriams
    • Dokumentai partneriams
    • Renginiai partneriams
Youtube Facebook Ra�yti mums spausdinti
  • Paramos administravimas
  • Konkreti naujiena
  • Naujienos
  • Teisės aktai
  • Institucijos
  • ES paramos vertinimas
  • Rekomendacijos
  • Ataskaitos
  • Stebėsenos komitetas
  • Administravimo schema
  • DUK
  • Aktualaus turinio prenumerata
  • Rašykite mums

Projektas ,,Piliečių aptarnavimo ir teikiamų paslaugų kokybės gerinimas"

2010-09-01

Projektas ,,Piliečių aptarnavimo ir teikiamų paslaugų kokybės gerinimas"


Sveikatos apsaugos ministerija įgyvendina valstybės projektą „Piliečių aptarnavimo ir teikiamų paslaugų kokybės gerinimas Sveikatos apsaugos ministerijoje".
 
Projektas finansuojamas pagal Lietuvos 2007–2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 4 prioriteto „Administracinių gebėjimų stiprinimas ir viešojo administravimo efektyvumo didinimas" įgyvendinimo priemonę VP1-4.3-VRM-01-V „Viešųjų paslaugų kokybės iniciatyvos" iš Europos socialinio fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų.
 
2010 m. birželio mėnesio pabaigoje Sveikatos apsaugos ministerijos kancleris Rimantas Remeika pasirašė projekto finansavimo ir administravimo sutartį, pagal kurią projektui skiriama per 2 mln. litų Europos sąjungos struktūrinės paramos.
 
Projekto esmė:
Lietuvoje gyventojai ir verslo atstovai vis dar susiduria su nemaža administracine našta, informacijos stygiumi apie galimybes įgyvendinti savo teises ir teisėtus interesus viešojo administravimo institucijose, pateiktų prašymų ir skundų nagrinėjimas neretai užtrunka, o valstybės institucijoms stinga lėšų novatoriškoms teikiamų paslaugų kokybės valdymo sistemoms įdiegti.
Per metus į Sveikatos apsaugos ministeriją (toliau – SAM) kreipiasi vidutiniškai apie 6 tūkst. asmenų (elektroniniu paštu, faksu, telefonu), užregistruojama apie 2 tūkst. prašymų ir skundų, iš kurių apie 25 proc. siunčiami nagrinėti SAM pavaldžioms įstaigoms. Kiekvienais metais gyventojų kreipimųsi daugėja. Šiai veiklai ministerijoje kol kas nėra įdiegtos viešųjų paslaugų kokybės vadybos ir stebėsenos sistemos.
 
Projektas inicijuojamas siekiant užtikrinti visapusišką, įvairioms asmenų grupėms prieinamą ir operatyvų aptarnavimą. Nuosekliai įgyvendinant projekto veiklas (pakeitus teisinę įstatyminę bazę, atlikus reikiamas viešųjų paslaugų analizes, jų pagrindu sukūrus ir įdiegus viešųjų paslaugų kokybės vadybos ir stebėsenos sistemas bei pamokius darbuotojus), bus įgyvendintas tikrasis „vieno langelio" tikslas – palengvinti asmenų problemų sprendimą SAM ir jai pavaldžiose įstaigose.
 
Pagrindiniai projekto tikslai:
1. Didinti viešųjų paslaugų teikimo efektyvumą SAM ir jai pavaldžiose įstaigose.
2. Gerinti asmenų aptarnavimo ir teikiamų paslaugų kokybę SAM ir jai pavaldžiose įstaigose.
 
Projekto uždaviniai:

• Atlikti „vieno langelio" principo tobulinimo SAM ir jai pavaldžių įstaigų galimybių studiją;
• Sukurti ir įdiegti viešųjų paslaugų kokybės vadybos sistemą;
• Apmokyti ministerijos darbuotojus dirbti pagal viešųjų paslaugų kokybės vadybos sistemą.
 
Projekto veiklos:

• Teisės aktų, reglamentuojančių viešųjų paslaugų teikimą ir „vieno langelio" principo įgyvendinimą, apžvalgos ir analizės atlikimas;
• SAM ir jai pavaldžių įstaigų teikiamų asmenims paslaugų analizės, nustatant optimalų paslaugų poreikį bei prioritetines paslaugas, atlikimas;
• „Vieno langelio" principo tobulinimo SAM ir jai pavaldžių įstaigų galimybių studijos atlikimas;
• Viešųjų paslaugų kokybės vadybos sistemos sukūrimas, įvertinus naujus kokybės vadybos metodus, ir šios sistemos diegimas;
• Viešųjų paslaugų kokybės stebėsenos sistemos sukūrimas ir diegimas. Atsakingo už asmenų aptarnavimą padalinio techninės bazės atnaujinimas;
• SAM tikslinės personalo grupės mokymai;
• Dalyvavimas ES renginiuose, konferencijose, skirtose viešųjų paslaugų kokybės vadybos sistemos taikymo klausimams.
Numatomi rezultatai:

• Užtikrintas visapusiškas,
efektyvus ir operatyvus aptarnavimas įvairioms asmenų grupėms;
• Sumažėjusi administracinė našta (privalomų pateikti dokumentų skaičius) besikreipiantiems dėl įvairių pažymų;
• Supaprastintas keitimasis informacija bei dokumentų teikimo procedūros tarp SAM, jai pavaldžių bei kitų įstaigų;
• Daugiau galimybių gauti informaciją apie savo teises ir teisėtus interesus viešojo administravimo institucijose;
• Užtikrintas efektyvesnis fizinių ir juridinių asmenų pateiktų prašymų ir skundų nagrinėjimas;
• Geresnė gyventojų konsultavimo kokybė.
Projekto biudžetas - 2 242 810 litų.
Projekto trukmė - 24 mėnesiai, vykdymo laikas - 2010-2012 metai.
Projektas įgyvendinamas be partnerių.

Kontaktinis asmuo:


Asta Meškerevičiūtė, tel. (8 5) 266 1442,
faksas (8 5) 266 1402,
el. p. asta.meskereviciute@sam.lt .



LR Sveikatos apsaugos ministerija. Informacija atnaujinta 2010-09-01
Užsiprenumeruokite
Aktualaus turinio prenumeratos nuoroda
Atsisiųskite
Atsisiųskite
 
Žvalgykite ES PARAMA portalą:
Apie ES Paramą.
Projektų žemėlapis
Naujienos
Detali 2007-2013 m. ES paramos panaudojimo statistika
Įgyvendinami projektai
Gautos ir vertinamos paraiškos
Kas yra struktūrinė parama?
Strategija ir veiksmų programos
Komunikuojame ES paramą
Administravimas.
Naujienų archyvas
Institucijos
Ataskaitos
Administravimo schema
DUK
Pareiškėjams.
Paskelbti kvietimai
Patvirtintos priemonės
Gautos ir vertinamos paraiškos
Dokumentų rinkinys pareiškėjams
Projektų vykdytojams.
Kaip elgtis gavus paramą
Dokumentų rinkinys projektų vykdytojams
Skelbimai apie pirkimus
Duomenų mainų svetainė

Verslumo skatinimo projektas Regional Policy Inforegio Website Lietuvos regionine politika Norway grants       ES teritorinis bendradarbiavimas Lietuva Europos Sajungoje

Atnaujink Busta Europos informaciniai centrai Šveicarijos parama Versli Lietuva Europos Komisijos atstovybe Lietuvoje Metodinė pagalba

© 2011 LR Finansų Ministerija
Sukurta Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos lėšomis
Viso lankytojų: