Pasirašytos finansavimo ir administravimo sutartys pagal 2007-2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos priemonę "Darbo ir šeimos įsipareigojimų derinimas: integralios pagalbos plėtra"
Kitos | 2013-05-20 |
Pasirašytos finansavimo ir administravimo sutartys pagal 2007-2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos priemonę "Darbo ir šeimos įsipareigojimų derinimas: integralios pagalbos plėtra"2013 m. gegužės 17 d. pasirašytos finansavimo ir administravimo sutartys su 20 pareiškėjų, nurodytų Integralios pagalbos plėtros programoje, patvirtintoje Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2012 m. liepos 20 d. įsakymu Nr. A1-353 (Žin., 2012, Nr. 89-4663). Bandomieji projektai bus įgyvendinami 20 savivaldybių: Anykščių, Biržų, Kauno, Kretingos, Pasvalio, Radviliškio, Šakių, Šilalės, Šilutės, Tauragės, Telšių, Trakų, Ukmergės, Vilkaviškio rajonų, Alytaus, Klaipėdos, Šiaulių, Visagino, Vilniaus miestų bei Elektrėnų savivaldybėse. Projektai finansuojami pagal 2007–2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 1 prioriteto „Kokybiškas užimtumas ir socialinė aprėptis“ priemonę ,,Darbo ir šeimos įsipareigojimų derinimas: integralios pagalbos plėtra“.
Įgyvendinant projektus, bus siekiama teikti kokybiškas integralios pagalbos (socialinės globos ir slaugos) namuose paslaugas asmenims su negalia, senyvo amžiaus asmenims bei konsultacinę pagalbą šeimos nariams, prižiūrintiems šiuos asmenis. Projektai bus įgyvendinami Europos socialinio fondo lėšomis. Bendra projektų vertė – per 17,45 mln. litų. Projektų dėka kokybiškas socialinės globos ir slaugos namuose paslaugas gaus 760 neįgaliųjų ir senyvo amžiaus asmenų bei konsultacinę pagalbą 810 šeimos narių, prižiūrinčių šiuos asmenis. Bus sukurtos 67 mobilios komandos, įdarbinti 283 slaugytojai ir slaugytojų padėjėjai bei reabilitacijos specialistai, kurie kartu su socialiniais darbuotojais, jų padėjėjais, savanoriais teiks integralią pagalbą (socialinės globos ir slaugos) namuose neįgaliesiems ir senyvo amžiaus asmenims. LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerija. Informacija atnaujinta 2013-05-20 |