Vilniaus oro uosto elektroninių viešųjų paslaugų kūrimas

Paramos priemonė
VP2-3.1-IVPK-03-V
Paraiškos būsena: Baigtas įgyvendinti
Projekto vykdytojas: Valstybės įmonė Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Finansavimo ir administravimo sutartis: Pasirašyta 2012-09-17
Prašoma lėšų suma:
1 287 187,5 €
Skirtas finansavimas
1 287 187,5 €
Iš jo ES dalis:
1 094 109,38 €

Projekto tikslas – sukurti elektronines vieningą orlaivio aptarnavimo ir keleivių savitarnos paslaugas. Vieninga orlaivio aptarnavimo elektronine paslauga naudosis oro transporto tinklo dalyviai: orlaivio įgula, organizacijos teikiančios antžemines aptarnavimo paslaugas ir susijusias paslaugas. Šiai paslaugai teikti, vadovaujantis IATA (International Air Transport Association) iniciatyva, bus kuriama ir diegiama CDM (angl. Collaborative Decision Making) sistema, kurios veikimas yra paremtas idėja, kad operatyvus keitimasis informacija yra būtina sąlyga bendram situacijos suvokimui ir valdymui. Nauja sistema užtikrins operatyvesnį ir efektyvesnį skrydžių valdymo ir priežiūros organizavimo darbą: atvykęs orlaivis bus kompleksiškai, greitai aptarnaujamas ir paruošiamas skrydžiui. Padidės punktualumas, planavimo ir valdymo procesai taps tikslesni ir lankstesni, atsiras galimybė aptarnauti didesnius keleivių srautus. Keleivių savitarnos elektronine paslauga naudosis keleiviai, bus supaprastintas ir pagreitintas keleivių aptarnavimas. Projekto metu, vadovaujantis IATA iniciatyva ir naudojantis NFC technologijomis (Near field communication) sukurta ir įdiegta keleivių savitarnos elektroninė paslauga užtikrins greitą ir saugų keliavimo procesą. Dėka keleivio registracijos skrydžiui, bagažo registravimo, patekimo į laukimo salę kontrolės ir informavimo funkcijų, savarankiškai naudodamiesi technologijomis keleiviai galės susitvarkyti kelionės formalumus ir judėti greičiau, išvengti ilgų eilių ir neefektyvaus laiko laukiant, atsiras galimybė aptarnauti didesnius srautus. Abiejų paslaugų sukūrimas tiesiogiai prisidės prie oro uosto veiklos efektyvinimo ir naudos paslaugų vartotojams padidėjimo: sinchronizuoti skrydžių priežiūros ir valdymo procesai bei automatizuoti keleivių aptarnavimo procesai leis pasiekti didesnį našumą, užtikrins sklandų bei operatyvų darbą.

Veiksmų programaEkonomikos augimo veiksmų programa
Veiksmų programos prioritetas:Informacinė visuomenė visiems
Veiksmų programos prioriteto priemonė:Intelektualios valdymo sistemos
Kvietimo numerisVP2-3.1-IVPK-03-V-01
Paraiškos kodasVP2-3.1-IVPK-03-V-01-016
Administracinės atitikties vertinimas:Taip, 2012-06-25
Tinkamumo vertinimas:Taip, 2012-07-27
Naudos ir kokybės vertinimas:Netaikoma
Sprendimas dėl projekto finansavimo:Finansuoti
Projekto įgyvendinimo apskritis
Projekto įgyvendinimo savivaldybė:Vilniaus miesto

<< Grįžti į paieškos formą