AB "Klaipėdos kartonas" eksporto rinkų skatinimas

Paramos priemonė
VP2-2.1-ŪM-04-K
Paraiškos būsena: Baigtas įgyvendinti
Projekto vykdytojas: Akcinė bendrovė "KLAIPĖDOS KARTONAS"
Finansavimo ir administravimo sutartis: Pasirašyta 2009-08-11
Prašoma lėšų suma:
57 921,11 €
Skirtas finansavimas
57 427,65 €
Iš jo ES dalis:
57 427,65 €

AB „Klaipėdos kartonas“ (toliau KK) yra didžiausia kartono gamybos ir popierinės pakuotės perdirbėja Pabaltijo regione. Pagrindinė produkcija yra testlaineris ir fliutingas – tai žaliava gofruotajam kartonui. Testlaineris – kartonas lygiems gofruotojo kartono sluoksniams. Fliutingas – popierius gofravimui. Nuo 2007 m. II-ojo pusmečio bendrovė išplėtė savo gaminių asortimentą ir pradėjo naujo produkto - kartoninio korinio užpildo – gamybą. Šis produktas yra medžio drožlės pakaitalas baldų ir durų gamyboje. Visa bendrovės produkcija gaminama iš popierinės pakuotės, produkcija yra ekologiška ir 100% perdirbama iš antrinių žaliavų. Bendrovės gamybinis procesas yra labai svarbus viso regiono aplinkosaugos sistemoje, nes perdirbama ir vėl patiekiama vartojimui apie 90% regione surenkamos popierinės pakuotės. Nuo įmonės veiklos pradžios, dėka sėkmingų strateginių sprendimų – sutelkti dėmesį į gofruotojo kartono žaliavos (testlainerio ir fliutingo) gamybą bei savalaikių investicijų į į kartono gamybos įrengimus (nuo 2000 m. buvo investuota 57 mln. Lt), bendrovė kasmet didino gamybą ir pardavimus. 2009 metai yra ypatingai sunkūs AB „KK“, tačiau nepriklausomai nuo to, jog šiuo metu yra sudėtingas, ekonomiškai nenaudingas ir nestabilus periodas, AB „KK“ planuoja savo veiklą bei nusistato ateities perspektyvas. 2008-2009 m. smarkiai kritus vartojimui, atsirado didelis popieriaus perteklius rinkoje, o tai turėjo ypač didelės reikšmės AB „KK“ pardavimams ir ypatingai eksportui. AB „Klaipėdos kartonas“ apyvarta per 2009 metų I ketvirtį sudarė tik 12 mln. Lt. Taigi šiuo metu norint padidinti bendrovės pardavimus yra būtina skatinti jau žinomas ir naujas eksporto rinkas, t.y. pardavimų didinimas jau turimiems ir naujiems užsienio klientams šiuo metu yra gyvybiškai būtinas bendrovei. Bendrovė įgyvendinusi projektą planuoja pasiekti 85mln. apyvartą t.y. o praėjus trims metams po projekto įgyvendiniminimo planuoja pasiekti 112 mln. apyvartą ir 33% eksporto augimą.

Veiksmų programaEkonomikos augimo veiksmų programa
Veiksmų programos prioritetas:Verslo produktyvumo didinimas ir verslo aplinkos gerinimas
Veiksmų programos prioriteto priemonė:Naujos galimybės
Kvietimo numerisVP2-2.1-ŪM-04-K-01
Paraiškos kodasVP2-2.1-ŪM-04-K-01-048
Administracinės atitikties vertinimas:Taip, 2009-06-29
Tinkamumo vertinimas:Taip, 2009-06-29
Naudos ir kokybės vertinimas:Taip, 2009-07-02
Sprendimas dėl projekto finansavimo:Finansuoti
Projekto įgyvendinimo apskritis
Projekto įgyvendinimo savivaldybė:Klaipėdos miesto

<< Grįžti į paieškos formą