Bendrojo lavinimo, profesinio mokymo institucijų ir aukštųjų mokyklų pedagoginio personalo kvalifikacijos tobulinimas VP1-2.2-ŠMM-02-V | Viskas apie priemonę VP1-2.2-ŠMM-02-V |
Priemonės aprašymas
Priemonės prioritetas: 1.2 Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programa | ||
Numatytas finansavimas: 24 343 705 € | Prašomas finansavimas: 26 622 090,38 € | Skirtas finansavimas: 25 317 005,78 € |
Bendrojo lavinimo, profesinio mokymo institucijų ir aukštųjų mokyklų pedagoginio personalo kvalifikacijos tobulinimas
2012 m. lapkričio 28 d. LRV nutarimo Nr. 1423 redakcija
Priemonės aprašymas
Galimi pareiškėjai
Atsakingos institucijos
Projektų atrankos būdas
Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Finansavimo planas
Priemonė „Bendrojo lavinimo, profesinio mokymo institucijų ir aukštųjų mokyklų pedagoginio personalo kvalifikacijos tobulinimas“ (toliau šiame skirsnyje vadinama – priemonė) prisidės prie uždavinio – gerinti mokymosi visą gyvenimą paslaugų kokybę – įgyvendinimo.
Priemonės tikslas – tobulinti bendrojo lavinimo ir profesinių mokyklų pedagoginio personalo kvalifikacijas ir kompetencijas.
Remiamos veiklos:
profesijos mokytojų ir su sektoriniais praktinio mokymo centrais susijusių kolegijų dėstytojų technologinių kompetencijų tobulinimas;
pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ir perkvalifikavimo sąlygų sudarymas suteikiant galimybę pedagogams įgyti naują arba tobulinti turimą kvalifikaciją, užtikrinant pagalbos pedagogams sistemos kokybę;
mokyklų naujų bendradarbiavimo modelių kūrimas, išbandymas, diegimas ir sklaida;
Mokinių registro ir Švietimo valdymo informacinės sistemos plėtojimas;
pradinių klasių mokytojų ir specialiojo ugdymo pedagogų kompetencijų taikyti informacines komunikacines technologijas (IKT) ir inovatyvius mokymo metodus tobulinimo modelio išbandymas ir diegimas;
ugdymo turinio naujovių įgyvendinimo sklaidos modelio parengimas, išbandymas ir diegimas.
Projektus pagal priemonę įgyvendina:
Švietimo ir mokslo ministerijos Švietimo aprūpinimo centras;
Švietimo informacinių technologijų centras;
Ugdymo plėtotės centras;
Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras.
Už priemonę atsakinga Švietimo ir mokslo ministerija.
Priemonės įgyvendinančioji institucija – viešoji įstaiga Europos socialinio fondo agentūra
Projektų atrankos būdas – valstybės projektų planavimas.
Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
„Rodiklio tipas | Rodiklio pavadinimas | Matavimo vienetas | Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) | Rodiklio paskirtis |
Rezultato | mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis | procentai | 80 | veiksmų programos rodiklis |
mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis | procentai | 90 | veiksmų programos rodiklis | |
dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis | procentai | 90 | veiksmų programos rodiklis | |
švietimo pagalbos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis | procentai | 90 | papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos | |
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis | procentai | 90 | papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos | |
Produkto | mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas | skaičius | 650 | veiksmų programos rodiklis |
mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas | skaičius | 13145 | veiksmų programos rodiklis | |
dėstytojai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas | skaičius | 120 | veiksmų programos rodiklis | |
švietimo pagalbos specialistai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas | skaičius | 655 | papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos | |
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas | skaičius | 1820 | papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos | |
| sukurti švietimo paslaugų teikimo modeliai | skaičius | 2 | papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2333 (Žin., 2008, Nr. 7-259, Nr. 147-5919), įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
sukurtas ir išbandytas hipotetinis besimokančiųjų mokyklų tinklų modelis | skaičius | 1 | papildomas rodiklis, kurio reikia Mokyklų tobulinimo programos plius, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2331, įgyvendinimo stebėsenai atlikti“. |
(litais)
Projektams skiriamas finansavimas | Kiti projektų finansavimo šaltiniai | Iš viso | |||
ES fondų lėšos – iki | nacionalinės projektų lėšos | ||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki | savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip | kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip | kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip | ||
70439618 | 11001269 | 0 | 1429252 | 0 | 82870139 |
Reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas
atskyrimu
Reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas atskyrimu, netaikomi.
LR Finansų ministerija. Informacija atnaujinta 2013-01-04