Aukščiausios kokybės formaliojo ir neformaliojo mokymo paslaugų teikimas VP1-2.2-ŠMM-04-V | Viskas apie priemonę VP1-2.2-ŠMM-04-V |
Priemonės aprašymas
Priemonės prioritetas: 1.2 Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programa | ||
Numatytas finansavimas: 29 369 045 € | Prašomas finansavimas: 27 882 763,95 € | Skirtas finansavimas: 29 918 021,02 € |
Aukščiausios kokybės formaliojo ir neformaliojo mokymo paslaugų teikimas
2012 m. rugpjūčio 21 d. LRV nutarimo Nr. 789 redakcija
Priemonės aprašymas
Galimi pareiškėjai
Atsakingos institucijos
Projektų atrankos būdas
Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Finansavimo planas
Priemonė „Aukščiausios kokybės formaliojo ir neformaliojo mokymo paslaugų teikimas“ (toliau šiame skirsnyje vadinama – priemonė) prisidės prie uždavinio – gerinti mokymosi visą gyvenimą paslaugų kokybę – įgyvendinimo.
Priemonės tikslas – inovatyvių ir atliepiančių švietimo ir ūkio poreikius kvalifikacijų formavimas, mokymo, mokymosi ir studijų modulių ir specialistų kvalifikacijos kėlimo programų atnaujinimas, kūrimas ir pritaikymas (mokymo organizavimas) bendrojo ugdymo, profesinio mokymo ir aukštojo mokslo sistemoje, vaikų kūrybiškumo ugdymo plėtra, informacinių sistemų, susietų su aukštųjų mokyklų vidaus valdymu, kūrimas ir diegimas, pameistrystės mokymo formų plėtojimas.
Remiamos veiklos:
kvalifikacijų formavimas, modulinio profesinio mokymo sistemos kūrimas (modulinio profesinio mokymo sistemos modelio sukūrimas, modulinių mokymo programų rengimas);
modulinėms mokymo programoms skirtų mokymo priemonių rengimas (rengėjų mokymas, priemonių rengimas, sklaida) ir modulinių mokymo programų išbandymas (mokymo vykdymas) profesinio mokymo įstaigose;
vidinių profesinio mokymo kokybės užtikrinimo mechanizmų diegimas profesinio mokymo įstaigose;
profesinio mokymo kokybės išorinis vertinimas;
mokymosi krypties pasirinkimo galimybių didinimas 14–19 metų mokiniams, II etapas: didesnis mokymosi diferencijavimas ir individualizavimas, siekiant ugdymo kokybės, reikalingos šiuolaikiniam darbo pasauliui;
aukštųjų mokyklų vidaus valdymo tobulinimas: informacinių sistemų, susietų su aukštosios mokyklos valdymu, kūrimas ir (arba) diegimas (įskaitant mokymą);
studijų programų rengimas, atnaujinimas ir įgyvendinimas (mokymo organizavimas) I ir II studijų pakopose tradiciniuose, stabiliai augančiuose; viešojo administravimo ir viešąsias paslaugas teikiančiuose; dideliuose, žinioms neimliuose, lėtai augančiuose ūkio sektoriuose įgyvendinant Lietuvos Respublikos strategines specialistų rengimo programas, patvirtintas teisės aktais;
vaikų kūrybiškumo ugdymo priemonių parengimas ir diegimas;
specialistų perkvalifikavimo programų rengimas ir įgyvendinimas bei kvalifikacijos tobulinimas;
pameistrystės mokymo formų plėtojimas: profesinio mokymo organizavimas realiomis darbo sąlygomis.
Projektus pagal priemonę įgyvendina:
Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras;
Ugdymo plėtotės centras;
Švietimo informacinių technologijų centras;
mokslo ir studijų institucijos;
profesinio mokymo įstaigos.
Už priemonę atsakinga Švietimo ir mokslo ministerija.
Priemonės įgyvendinančioji institucija – viešoji įstaiga Europos socialinio fondo agentūra.
Projektų atrankos būdas – valstybės projektų planavimas.
Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
„Rodiklio tipas | Rodiklio pavadinimas | Matavimo vienetas | Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) | Rodiklio paskirtis |
Rezultato | moksleivių (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis | procentai | 80 | veiksmų programos rodiklis |
studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis | procentai | 80 | veiksmų programos rodiklis | |
dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis | procentai | 80 | veiksmų programos rodiklis | |
mokytojų (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis | procentai | 90 | veiksmų programos rodiklis | |
dėstytojų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis | procentai | 90 | veiksmų programos rodiklis | |
studentų (aukštojo mokslo studijos), kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis | procentai | 90 | papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti | |
asmenų, kurie gavo aukštosios mokyklos neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis | procentai | 90 | papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti | |
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis | procentai | 90 | papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti | |
mokinių, kurie mokosi pagal profesinio mokymo programas (ISCED 2–4 lygis), kurios buvo įvertintos išoriniu vertinimu, dalis | procentai | 30 | papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti | |
Rodiklio tipas | Rodiklio pavadinimas | Matavimo vienetas | Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) | Rodiklio paskirtis |
švietimo posričių, kuriuose buvo į modulines pertvarkytų profesinio mokymo programų, dalis iš visų švietimo posričių | procentai | 56 | papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti | |
Produkto | moksleiviai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas | skaičius | 5000 | veiksmų programos rodiklis |
studentai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas | skaičius | 230 | veiksmų programos rodiklis | |
dėstytojai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas | skaičius | 50 | veiksmų programos rodiklis | |
mokytojai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas | skaičius | 800 | veiksmų programos rodiklis | |
dėstytojai (aukštojo mokslo studijos), kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas | skaičius | 117 | veiksmų programos rodiklis | |
asmenys, kurie tobulina kvalifikaciją pagal neformaliojo švietimo programas aukštojoje mokykloje | skaičius | 800 | papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės studijų programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti | |
mokymosi visą gyvenimą sistemos administracijos darbuotojai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas | skaičius | 170 | papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti | |
Rodiklio tipas | Rodiklio pavadinimas | Matavimo vienetas | Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) | Rodiklio paskirtis |
profesinio mokymo institucijos (ISCED 2–4 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas | skaičius | 60 | papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti | |
profesinio mokymo institucijų (ISCED 2–4 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas, dalis iš visų profesinio mokymo institucijų | procentai | 65 | papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti | |
aukštosios mokyklos (ISCED 5–6 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas | skaičius | 15 | veiksmų programos rodiklis
| |
aukštųjų mokyklų (ISCED 5–6 lygis), kurios diegia kokybės vadybos sistemas, dalis iš visų aukštųjų mokyklų | procentai | 30 | veiksmų programos rodiklis
| |
pateiktos profesinio mokymo programos (ISCED 2–4 lygis), kurios buvo įvertintos išoriniu vertinimu | skaičius | 90 | papildomas rodiklis, kurio reikia Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2-ojo prioriteto 1-ojo uždavinio stebėsenai atlikti | |
švietimo posričiai, kuriuose buvo į modulines pertvarkytų profesinio mokymo programų | skaičius | 25 | papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti | |
sukurti švietimo paslaugų teikimo modeliai | skaičius | 1 | papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti | |
Produkto | ūkio sektoriai, kuriuose parengti ar atnaujinti profesiniai standartai | skaičius | 5 | papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti“. |
(litais)
Projektams skiriamas finansavimas | Kiti projektų finansavimo šaltiniai | Iš viso | |||
ES fondų lėšos – iki | nacionalinės projektų lėšos | ||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki | savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip | kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip | kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip | ||
85825527 | 12172057 | 0 | 2973624 | 0 | 100971208 |
Reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas
atskyrimu
Reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas atskyrimu, netaikomi.
LR Finansų ministerija. Informacija atnaujinta 2012-10-25