Visuotinio priešmokyklinio ugdymo diegimas ir kitų mokymosi visą gyvenimą paslaugų prieinamumo didinimas ypač kaimo vietovėse VP1-2.3-ŠMM-03-V | Viskas apie priemonę VP1-2.3-ŠMM-03-V |
Priemonės aprašymas
Priemonės prioritetas: 1.2 Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programa | ||
Numatytas finansavimas: 9 202 564 € | Prašomas finansavimas: 9 294 629,57 € | Skirtas finansavimas: 9 349 884,69 € |
Visuotinio priešmokyklinio ugdymo diegimas ir kitų mokymosi visą gyvenimą paslaugų prieinamumo didinimas ypač kaimo vietovėse
2012 m. lapkričio 28 d. LRV nutarimo Nr. 1423 redakcija
Priemonės aprašymas
Galimi pareiškėjai
Atsakingos institucijos
Projektų atrankos būdas
Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Finansavimo planas
Priemonė „Visuotinio priešmokyklinio ugdymo diegimas ir kitų mokymosi visą gyvenimą paslaugų prieinamumo didinimas ypač kaimo vietovėse“ (toliau šiame skirsnyje vadinama – priemonė) prisidės prie uždavinio – didinti mokymosi visą gyvenimą prieinamumą – įgyvendinimo.
Priemonės tikslas – gerinti ikimokyklinio, priešmokyklinio ir nuotolinio mokymosi tinklų teikiamų paslaugų kokybę ir efektyvumą, siekiant kaimo vietovių gyventojams padėti įgyti reikiamą kvalifikaciją ir įgūdžius.
Remiamos veiklos:
nuotolinio mokymo kuratorių, dirbsiančių universaliuose daugiafunkciuose centruose, kompetencijos tobulinimas;
ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo plėtra.
Projektus pagal priemonę įgyvendina:
- Švietimo informacinių technologijų centras;
- Ugdymo plėtotės centras;
- Švietimo ir mokslo ministerijos Švietimo aprūpinimo centras
Už priemonę atsakinga Švietimo ir mokslo ministerija.
Priemonės įgyvendinančioji institucija – viešoji įstaiga Europos socialinio fondo agentūra.
Projektų atrankos būdas – valstybės projektų planavimas.
Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Rodiklio tipas | Rodiklio pavadinimas | Matavimo vienetas | Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) | Rodiklio paskirtis |
Rezultato | socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir/arba socialinę atskirtį patiriančių asmenų, kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis | procentai | 90 | veiksmų programos rodiklis |
socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir/arba socialinę atskirtį patiriančių asmenų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis | procentai | 90 | veiksmų programos rodiklis | |
švietimo pagalbos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis | procentai | 90 | veiksmų programos rodiklis | |
ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis | procentai | 90 | papildomas rodiklis, kurio reikia Mokyklų tobulinimo programos plius, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2331, įgyvendinimo stebėsenai atlikti | |
Produkto | socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir socialinės atskirties asmenys, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas | skaičius | 1270 | veiksmų programos rodiklis |
| švietimo pagalbos specialistai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas | skaičius | 96 | veiksmų programos rodiklis |
| ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas | skaičius | 6780 | papildomas rodiklis, kurio reikia Mokyklų tobulinimo programos pliusįgyvendinimo stebėsenai atlikti |
(litais)
Projektams skiriamas finansavimas | Kiti projektų finansavimo šaltiniai | Iš viso | |||
ES fondų lėšos – iki | nacionalinės projektų lėšos | ||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki | savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip | kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip | kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip | ||
28050000 | 4950000 | 0 | 0 | 0 | 33000000 |
Reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas
atskyrimu
Reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas atskyrimu, netaikomi.
LR Finansų ministerija. Informacija atnaujinta 2013-01-04