Kokybiškos mokymosi psichologinės, specialiosios ar socialinės pedagoginės ir kitokios pagalbos besimokantiems teikimas, didinant mokymosi visą gyvenimą paslaugų prieinamumą VP1-2.3-ŠMM-04-V | Viskas apie priemonę VP1-2.3-ŠMM-04-V |
Priemonės aprašymas
Priemonės prioritetas: 1.2 Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programa | ||
Numatytas finansavimas: 12 314 343 € | Prašomas finansavimas: 11 906 309,43 € | Skirtas finansavimas: 13 062 605,46 € |
Kokybiškos mokymosi psichologinės, specialiosios ar socialinės pedagoginės ir kitokios pagalbos besimokantiems teikimas, didinant mokymosi visą gyvenimą paslaugų prieinamumą
2010 m. balandžio 7 d. LRV nutarimo Nr. 389 redakcija
Priemonės aprašymas
Galimi pareiškėjai
Atsakingos institucijos
Projektų atrankos būdas
Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Finansavimo planas
Priemonė „Kokybiškos mokymosi psichologinės, specialiosios ar socialinės pedagoginės ir kitokios pagalbos besimokantiems teikimas, didinant mokymosi visą gyvenimą paslaugų prieinamumą“ (toliau šiame skirsnyje vadinama – priemonė) prisidės prie uždavinio – didinti mokymosi visą gyvenimą prieinamumą –įgyvendinimo.
Priemonės tikslas – plėtoti geros kokybės mokymosi, psichologinę, specialiąją ir socialinę pedagoginę pagalbą. Šiuo tikslu siekiama užtikrinti specialiųjų poreikių mokinių ugdymo organizavimo veiksmingumą, tenkinti mokinių specialiuosius ugdymo (-si) poreikius, didinti jų galimybes išlikti švietimo sistemoje, tobulinti ir koordinuoti prevencinę veiklą – tobulinti švietimo ir pagalbos darbuotojų ekspertinius gebėjimus, edukacines ir vadybines kompetencijas, vykdyti švietimo pagalbos specialistų perkvalifikavimo programas.
Remiamos veiklos:
- specialiųjų mokymo priemonių rengimas ir pritaikymas keliant pedagogų, psichologų, ekspertų/konsultantų kvalifikacijas;
- specialiųjų poreikių asmenų ugdymo(-si) formų plėtra;
- pagalbos mokiniui efektyvumo ir kokybės plėtra;
- iškritusių iš mokyklos mokinių grąžinimas;
- mokyklų bibliotekų darbuotojų kompetencijos tobulinimas siekiant mažinti gyventojų socialinę atskirtį informacinių ir komunikacinių technologijų srityje;
- kvalifikuotų mokyklų psichologų rengimas aukštosiose mokyklose, vykdančiose specialistų perkvalifikavimo programas.
Projektus pagal priemonę įgyvendina:
- Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras;
- Ugdymo plėtotės centras;
- aukštosios mokyklos.
Už priemonę atsakinga Švietimo ir mokslo ministerija.
Priemonės įgyvendinančioji institucija – viešoji įstaiga Europos socialinio fondo agentūra.
Projektų atrankos būdas – valstybės projektų planavimas.
Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Rodiklio tipas | Rodiklio pavadinimas | Matavimo vienetas | Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) | Rodiklio paskirtis |
Rezultato | socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir/arba socialinę atskirtį patiriančių asmenų, kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis | procentai | 80 | veiksmų programos rodiklis |
švietimo pagalbos darbuotojų, kurie gavo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją, dalis | procentai | 80 | veiksmų programos rodiklis | |
socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir/arba socialinę atskirtį patiriančių asmenų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis | procentai | 90 | veiksmų programos rodiklis | |
švietimo pagalbos darbuotojų, kurie gavo neformaliojo švietimo programos baigimo pažymėjimus, dalis | procentai | 90 | veiksmų programos rodiklis | |
Produkto | socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir socialinės atskirties asmenys, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas | skaičius | 300 | veiksmų programos rodiklis |
švietimo pagalbos specialistai, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo programas | skaičius | 320 | veiksmų programos rodiklis | |
socialinės rizikos, specialiųjų poreikių ir socialinės atskirties asmenys, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas | skaičius | 949 | veiksmų programos rodiklis | |
švietimo pagalbos specialistai, kurie mokėsi pagal neformaliojo švietimo programas | skaičius | 3110 | veiksmų programos rodiklis | |
parengtos specialiosios mokymo priemonės | skaičius | 7 | papildomas rodiklis, kurio reikia Mokyklų tobulinimo programos plius, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2331, įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
(litais)
Projektams skiriamas finansavimas | Kiti projektų finansavimo šaltiniai | Iš viso | |||
ES fondų lėšos – iki | nacionalinės projektų lėšos | ||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki | savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip | kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip | kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip | ||
36643378 | 5819831 | 0 | 646648 | 0 | 43109857 |
Reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas
atskyrimu
Reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas atskyrimu, netaikomi.
LR Finansų ministerija. Informacija atnaujinta 2011-07-22