Kompleksinė ekologiško viešojo transporto plėtra VP3-3.3-SM-01-V | Viskas apie priemonę VP3-3.3-SM-01-V |
Priemonės aprašymas
Priemonės prioritetas: 3.3 Sanglaudos skatinimo veiksmų programa | ||
Numatytas finansavimas: 21 699 065 € | Prašomas finansavimas: 23 875 353,5 € | Skirtas finansavimas: 21 699 685,27 € |
Kompleksinė ekologiško viešojo transporto plėtra
LR Vyriausybės 2011 m. lapkričio 23 d. nutarimo Nr. 787 redakcija
Priemonės aprašymas
Galimi pareiškėjai
Atsakingos institucijos
Projektų atrankos būdas
Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Finansavimo planas
Reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas atskyrimu
Priemonės aprašymas
Priemonė „Kompleksinė ekologiško viešojo transporto plėtra“ (toliau šiame skirsnyje vadinama – priemonė) prisidės prie uždavinio – gerinti oro kokybę – įgyvendinimo.
Priemonės tikslas – kompleksiškai modernizuoti viešojo transporto paslaugų sistemą, siekiant sumažinti oro taršą, užtikrinti efektyvesnį miesto gyventojų susisiekimą, skatinti darbo jėgos mobilumą, mažinti transporto spūstis, gerinti eismo saugą, užtikrinti aukštą teikiamų viešųjų transporto paslaugų kokybę.
Remiama veikla:
ekologiškų viešojo transporto priemonių įsigijimas (troleibusai, autobusai, naudojantys dujas, elektros ir hibridinius variklius);
naujų troleibusų kontaktinio tinklo linijų tiesimas;
gatvių dalies, skirtos viešojo transporto judėjimui, rekonstrukcija („A“ juostų, įvažų į stoteles, stotelių paviljonų, atitvarų, žymėjimų ir kelio ženklų įrengimas);
dviračių infrastruktūros miestuose modernizavimas ir plėtra (miesto viešųjų dviračių sistemų (angl. „Bike sharing“) įrengimas, laikiklių, stoginių, apsaugos priemonių, aikštelių, takų įrengimas ir rekonstrukcija, dviračių įsigijimas);
automobilių ir dviračių stovėjimo aikštelių, skirtų persėsti į viešojo transporto priemones (angl. „Park&Ride“ ir „Bike&Ride“), įrengimas;
geležinkelio ir kelių keleivinių viešojo transporto priemonių pritaikymas dviračiams gabenti.
Projektus pagal priemonę įgyvendina:
Vilniaus miesto savivaldybė;
Kauno miesto savivaldybė;
Klaipėdos miesto savivaldybė;
Šiaulių miesto savivaldybė;
Panevėžio miesto savivaldybė;
įmonės, kurios yra sudariusios sutartis teikti keleivių vežimo paslaugas geležinkelių transportu nustatytais vietinio susisiekimo maršrutais.
Už priemonę atsakinga Susisiekimo ministerija.
Priemonės įgyvendinančioji institucija – Transporto investicijų direkcija
Projektų atrankos būdas – valstybės projektų planavimas.
Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Rodiklio tipas | Rodiklio pavadinimas | Matavimo vienetas | Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) | Rodiklio paskirtis |
Rezultato | padidėjusi švaresnių degalų (biodegalų, dujų) ir elektros energijos panaudojimo dalis sąlyginiais vienetais bendrame viešojo transporto sunaudojamų degalų kiekyje | procentai | 3 | veiksmų programos rodiklis |
padidėjęs viešuoju miesto transportu vežamų keleivių skaičius | procentai | 5 | papildomas rodiklis | |
Produkto | atnaujintos viešojo transporto priemonės | skaičius | 50 | veiksmų programos rodiklis |
nutiestas naujas troleibusų kontaktinis tinklas | kilometrai | 10 | veiksmų programos rodiklis | |
įrengti ir rekonstruoti dviračių takai | kilometrai | 3 | papildomas rodiklis | |
rekonstruotos gatvės viešajam transportui | kilometrai | 10 | papildomas rodiklis |
(litais)
Projektams skiriamas finansavimas | Kiti projektų finansavimo šaltiniai | Iš viso | |||
ES fondų lėšos – iki | nacionalinės projektų lėšos | ||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos | savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip | kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip | kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip | ||
75366530 | 0 | 13299976 | 0 | 0 | 88666506 |
Reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas
atskyrimu
Reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas atskyrimu, netaikomi.
LR Finansų ministerija. Informacija atnaujinta 2011-11-24