Trumpųjų stažuočių Lietuvoje vykdymo metodinės rekomendacijos
Švietimas ir mokslas Metodikos, metodinės rekomendacijos Ugdymo plėtotės centras, VP1-2.2-ŠMM-02-V-01-009 | 2012 |
Viena iš diegiamų inovatyvių PKT formų – trumpoji stažuotė Lietuvoje. Stažuotė –– penkių dienų praktiniai užsiėmimai, susiję su mokyklos vadovo ar mokytojo veiklos planavimu bei ugdymo proceso organizavimu, tikslingu mokinių tarpusavio, mokinių ir mokytojo bendradarbiavimu, aktyviu mokinių darbu pamokose, skirti mokytojams, kurie nori tobulėti, bei skatinantys mokytojus dalytis gerąja patirtimi. Stažuotės vykdymo rekomendacijos yra skirtos tiems, kurie nori rengti programas ir vykdyti stažuotes mokyklose patys, ir tiems, kurie nori suprasti šios inovatyvios PKT formos specifiką bei teikiamą naudą – t.y. mokyklų vadovams ir mokytojams. Rekomendacijose pristatomas pedagogų kvalifikacijos tobulinimo kontekstas, stažuočių vykdymo analizė, pateikiamas vykdytų stažuočių programų sąrašas, reikalavimai rengiamoms stažuočių programoms ir jų vykdytojams, stažuočių dalyvių atranka, aprašomas rekomenduotinas stažuočių vykdymo procesas, pateikiamas naudotų šaltinių sąrašas ir galimi naudoti priedai. http://www.upc.smm.lt/projektai/pkt/rezultatai/priemones/TRUMPOSIOS-STAZUOTES.pdf Europos socialinio fondo agentūra. Informacija atnaujinta 2016-04-10 |