Projektuose sukurti produktai
Studijų, mokymo programos Užimtumas ir socialinė apsauga | 2009 |
Teisinio raštingumo modulis Modulyje pateikta teorinė ir praktinė medžiaga skirta mokyti suaugusiuosius, iš dalies darbingus, negalią turinčius asmenis, siekiant padidinti jų teisinio raštingumo kompetencijas reikalingas sėkmingesnei integracijai į visuomenę ir darbo rinką. | |
Studijų, mokymo programos Švietimas ir mokslas | 2011 |
Verslumo ir tolerancijos ugdymo PROGRAMA Verslumo ir tolerancijos ugdymo programa – per dviejųs vasaros stovyklų metus vykdoma programa, kurios tikslas ugdyti... | |
Studijų, mokymo programos Švietimas ir mokslas | 2012 |
„Tekstilės gaminių ir aprangos automatizuoto projektavimo technologinių kompetencijų tobulinimo programa“ Ugdymo plėtotės centro parengtos „Tekstilės gaminių ir aprangos automatizuoto projektavimo technologinių kompetencijų tobulinimo programos“ paskirtis yra... | |
Metodikos, metodinės rekomendacijos Užimtumas ir socialinė apsauga | 2009 |
Įgalinimo būsto veiklos koncepcija ir poveikio gairių metodika Bernadetos Lažauninkaitės parengtoje metodinėje priemonėje „Įgalinimo būsto veiklos koncepcija ir poveikio gairių metodika" pateikta projekto įgyvendinimo eigoje sukaupta ir apibendrinta medžiaga. | |
Metodikos, metodinės rekomendacijos Užimtumas ir socialinė apsauga | 2010 |
Individualaus darbo su nuteistaisiais programa Programoje „Individualaus darbo su nuteistaisiais programa“ pateiktos medžiagos tikslas - suteikti socialiniams darbuotojams žinias, kurių pagalba darbuotojai galėtų savarankiškai dirbti su nuteistaisiais. | |
Metodikos, metodinės rekomendacijos Užimtumas ir socialinė apsauga | 2009 |
Išėjusiųjų iš globos įstaigų jaunuolių integracijos į darbo rinką centro veiklos metodika Jurgitos Grušaitės parengtoje metodinėje priemonėje „Išėjusiųjų iš globos įstaigų jaunuolių integracijos į darbo rinką centro veiklos metodika" pateiktos socialinės rizikos grupės jaunuolių dalyvavimo darbo rinkoje paradigmos, sukurto centro veiklos principai ir darbuotojų laikysena, veiklos metodai ir mokymo programos. | |
Tyrimai, studijos Viešasis valdymas | 2012 |
Kauno rajono klimato kaitos švelninimo galimybių tyrimas ir rekomendacijų darnios energetikos strategijai ir priemonių planui parengimas Šios studijos tikslas yra atlikti Kauno rajono savivaldybės klimato kaitos švelninimo galimybių studiją bei parengti rekomendacijas... | |
Metodikos, metodinės rekomendacijos Užimtumas ir socialinė apsauga | 2011 |
Metodinis vadovas „Simuliacinės priemonės taikymas socialinių įgūdžių ugdymui“ Simuliacinės mokymo priemonės „Renkuosi aš!“ tikslas - socialinę atskirtį patiriančių asmenų įsitraukimo į darbo rinką skatinimas, panaudojant socialinių įgūdžių ir prisitaikymo darbo rinkoje gebėjimų ugdymo priemones. | |
Metodikos, metodinės rekomendacijos Užimtumas ir socialinė apsauga | 2010 |
Metodų rinkinys projektui „Vaikų globos namų auklėtinių integracija į darbo rinką, sudarant sąlygas aktyviai dalyvauti pozityvioje veikloje“ Torsten Erler parengtoje metodinėje priemonėje Metodų rinkinys projektui „Vaikų globos namų auklėtinių integracija į darbo rinką, sudarant sąlygas aktyviai dalyvauti pozityvioje veikloje“ pateiktas metodų rinkinys sukauptas pasitelkiant tarptautinę patirtį bei pritaikant tai Lietuvos kontekstui. | |
TV laidos, filmai, el. svetainės Užimtumas ir socialinė apsauga | 2010 |
Mokomasis žaidimas „Mano kelias“ (2 versija) UAB „Terra IT“ sukurto simuliacinio virtualaus žaidimo pagalba nuteistasis turėtų gauti žinių bei įgūdžių, padedančių įsidarbinti, pasirinkti profesinę ir darbo veiklą, tobulinti ir lavinti bendravimo įgūdžius su šeima, draugais, darbdaviu ir pan. | |
Metodikos, metodinės rekomendacijos Užimtumas ir socialinė apsauga | 2009 |
Nuteistojo nepilnamečio asmeninio tobulėjimo mokymo programa Metodinės priemonės „Nuteistojo nepilnamečio asmeninio tobulėjimo mokymo programa“ pagrindinis tikslas – padėti nepilnamečiam teisės pažeidėjui suprasti minčių ir elgesio bei emocijų ryšį, numatyti nusikalstamų minčių neigiamas pasekmes, paskatinti vertybių ir gyvenimo tikslų „inventorizaciją“, pakeisti nepilnamečių mąstymo schemas, skatinančias nusikalsti, teigiamomis, konstruktyviomis. | |
Metodikos, metodinės rekomendacijos Užimtumas ir socialinė apsauga | 2010 |
Profesinio informavimo ir konsultavimo programa Programoje „Profesinio informavimo ir konsultavimo programa“ pateikti metodiniai nurodymai socialiniams darbuotojams nustato profesinio informavimo ir konsultavimo paslaugų teikimo tvarką kalėjime mokykloje, atsakingus asmenis ir jų funkcijas, veiklos koordinavimą. | |
Studijų, mokymo programos Užimtumas ir socialinė apsauga | 2009 |
Savanorių (mentorių) modulinė mokymo programa Mokymo programos tikslas – padėti socialinės rizikos šeimų nariams, apsisprendusiems savanoriškai teikti paramą ir pagalbą kitiems, padėti kitiems socialiai neapsaugotiems visuomenės nariams sustiprėti emociškai ir psichologiškai. | |
Metodikos, metodinės rekomendacijos Užimtumas ir socialinė apsauga | 2010 |
Savanorių mentorių vadovas Vadovo tikslas – atskleisti mentorių, kaip savanoriško vaidmens ar netgi veiklos indėlį visuomenės gerovei. | |
Metodikos, metodinės rekomendacijos Užimtumas ir socialinė apsauga | 2009 |
Socialinio bendradarbiavimo modelis: metodinė priemonė socialiniams darbuotojam ir jų padėjėjams Metodinėje priemonėje „Socialinio bendradarbiavimo modelis" pateikiami konkretūs būdai, veiksmai, kaip įgalinti socialinę atskirtį patiriančias šeimas, jų narius tapti ryžtingesniais, motyvuotesniais ir atsakingesniais, kuriant savo gyvenimą. | |
Leidiniai Užimtumas ir socialinė apsauga | 2012 |
Vaikų globos įstaigų auklėtinių motyvacijos stiprinimo ir socialinių kompetencijų didinimo metodai Leidinio „Vaikų globos įstaigų auklėtinių motyvacijos stiprinimo ir socialinių kompetencijų didinimo metodai” paskirtis – suteikti vaikų globos įstaigų socialiniams darbuotojams, socialinio darbo konsultantams ir kitiems specialistams žinių, kaip stiprinti vaikų globos įstaigų auklėtinių motyvaciją siekti ilgalaikių ir trumpalaikių tikslų, ugdant pasitikėjimą savimi, dalykinio bendravimo įgūdžius. | |
Leidiniai Užimtumas ir socialinė apsauga | 2012 |
Vaikų globos įstaigų auklėtinių profesinės karjeros planavimo mokymo metodai Leidinio „Vaikų globos įstaigų auklėtinių profesinės karjeros planavimo mokymo metodai” paskirtis – suteikti vaikų globos įstaigų socialiniams darbuotojams, socialinio darbo konsultantams ir kitiems specialistams žinių, kaip ugdyti vaikų globos įstaigų auklėtinių kompetencijas, reikalingas planuojant asmeninę profesinę karjerą ir konkuruojant darbo rinkoje. | |
Leidiniai Užimtumas ir socialinė apsauga | 2012 |
Vaikų globos įstaigų auklėtinių savarankiško gyvenimo įgūdžių ugdymo metodai Leidinio „Vaikų globos įstaigų auklėtinių savarankiško gyvenimo įgūdžių ugdymo metodai” paskirtis – suteikti vaikų globos įstaigų socialiniams darbuotojams, socialinio darbo konsultantams ir kitiems specialistams žinių, kaip ugdyti vaikų globos įstaigų auklėtinių savarankiško gyvenimo įgūdžius, kurie sudaro asmens socialinės kompetencijos pagrindą: gebėjimą bendrauti ir bendradarbiauti, savarankiškai analizuoti problemines situacijas ir priimti sprendimus, gebėjimą elgtis kryptingai ir atsakingai įvairiose savarankiško gyvenimo situacijose, ieškoti bei analizuoti informaciją, ją kritiškai vertinti, numatyti tikslus, veikti, esant spaudimui, analizuoti ir įprasminti savo asmeninę patirtį. | |
Metodikos, metodinės rekomendacijos Užimtumas ir socialinė apsauga | 2009 |
Vertinimo įrankis profesijos pasirinkimui Šios metodikos tikslas yra padėti karjerą pradedantiems globos namų auklėtiniams ir socialinės rizikos jaunuoliams tikslingiau daryti karjeros pasirinkimus, o juos konsultuojantiems specialistams – palengvinti karjeros pasirinkimo konsultacijas. | |
Strategijos, strateginiai planai Viešasis valdymas | 2012 |
Kazlų Rūdos savivaldybės 2012-2020 m. strateginis plėtros planas Kazlų Rūdos savivaldybės 2013–2020 m. strateginiame plėtros plane suformuluotos alternatyvios plėtros perspektyvos... |