,,UAB "LORITA" ĮMONĖS ĮVAIZDŽIO STIPRINIMAS UŽSIENIO RINKOSE“

Paramos priemonė
VP2-2.1-ŪM-04-K
Projekto būsena: Baigtas įgyvendinti
Projekto vykdytojas: UAB "Lorita"
Projekto pradžia: 2014-09-11         Projekto pabaiga: 2014-09-14
Bendra projekto vertė:
10 348,99 €
Projektui skirtas finansavimas:
6 209,16 €
Projektui išmokėta lėšų:
6 209,16 €
Iš jo ES dalis:
6 209,16 €
Iš jo ES dalis:
6 209,16 €

Lietuvos siuvimo įmonė UAB “LORITA” siuva aukščiausios kokybės drabužius naujagimiams ir mažiems vaikams. Kuriant sezonines kolekcijas nuolat atnaujinamas asortimentas, naudojami tik sertifikuoti audiniai iš medvilnės, vilnos, lino, bambuko. UAB "Lorita savo produkciją realizuoja specializuotose vaikiškų prekių parduotuvėse Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Rusijoje. Tačiau norint kurti ir gaminti aukščiausios kokybės gaminius kūdikiams, reikia siekti žinomumo ne tik Baltijos, Rusijos, bet ir kitų užsienio šalių pirkėjams - tam būtinas toliomesnis įmonės įvaizdžio kūrimas ir stiprinimasužsienio rinkose. 2013 m. siekdama tapti konkurencinga tarptautiniu mastu, įmonė pristatė savo prekinį ženklą tarptautinėje parodoje Rusijoje. ES paramos pagal priemonę “Naujos galimybės” dėka įmonės eksporto veikla įgavo nuoseklios ir kryptingos veiklos bruožų, įmonės eksporto apimtys 2013 metais, lyginant su 2011 metais, išaugo 1,87 karto. Ženkliems pokyčiams reikalingos ne vienkartinės, o nuolatinės investicijos. Įmonei būtina ES parama, kurios pagalba bus vykdomos kryptingos veiklos, leisiančios plėsti eksporto rinkas ir apimtis ne tik Rusijoje, bet ir ES. Pagrindinis projekto tikslas yra skatinti UAB "Lorita" konkurencingumą ir gamybos apimčių plėtrą per naujus eksporto ryšius bei stipresnį įmonės produkcijos įvaizdį užsienio rinkose. Siekdama tapti konkurencinga tarptautiniu mastu, įmonė planuoja pristatyti savo prekinį ženklą vienoje žinomiausių parodų Vokietijoje, kurioje galima pasiekti visas tikslines rinkas, susijusias su specializuotais kūdikių produktais ir tendencijomis. Tikėtina, jog būten joje bus užmegzti nauji kontaktai, rastos naujos eksporto nišos, sudarančios sąlygas įmonės konkurencingumo didėjimui, pardavimo apimčių į ES šalių bei Rusijos rinkas augimui. Teikiamas projektas užtikrintų projekto Nr. Nr. VP2-2.1-ŪM-04-K-04-141 tęstinumą ir tolesnį UAB "Lorita" eksporto apimčių augimą.

Veiksmų programa:Ekonomikos augimo veiksmų programa
Veiksmų programos prioritetas::Verslo produktyvumo didinimas ir verslo aplinkos gerinimas
Veiksmų programos prioriteto priemonė::Naujos galimybės
Kvietimo numeris:VP2-2.1-ŪM-04-K-05
Projekto kodas:VP2-2.1-ŪM-04-K-05-102
Projekto įgyvendinimo apskritis:
Projekto įgyvendinimo savivaldybė:Klaipėdos miesto