UAB "PLIENO SPEKTRAS" TARPTAUTINIO KONKURENCINGUMO STIPRINIMAS, DIDINANT PRODUKCIJOS ŽINOMUMĄ UŽSIENIO RINKOSE

Paramos priemonė
VP2-2.1-ŪM-04-K
Projekto būsena: Baigtas įgyvendinti
Projekto vykdytojas: UAB "Plieno spektras"
Projekto pradžia: 2014-09-04         Projekto pabaiga: 2015-04-23
Bendra projekto vertė:
30 870,31 €
Projektui skirtas finansavimas:
18 522,07 €
Projektui išmokėta lėšų:
18 522,07 €
Iš jo ES dalis:
18 522,07 €
Iš jo ES dalis:
18 522,07 €

UAB „Plieno spektras“ - moderni metalo apdirbimo ir inžinerinė įmonė. Didelė dalis įmonės gaminamų gaminių ar įrenginių yra specialiai pritaikyti ir pagaminti konkrečiam užsakovui, konkrečiai užduočiai atlikti. Nuolat tyrinėdami rinką ir atsižvelgdami į klientų poreikius įmonės vadovai išsiaiškino, kad norint plėsti eksporto apimtis- efektyviausia tai padaryti pristatant juos klientams, bendraujant parodų, susitikimų metu. Pareiškėjo įmonės apyvartos ir eksporto augimas siejamas su planuojamu sukurti naujų klientų ir partnerių tinklu, pritaikyta tinkama rinkodaros strategija, patraukliu produkcijos pristatymu bei tinkamai pritaikytu asortimentu. Pareiškėjas planuoja, kad per projekto įgyvendinimo laikotarpį bei tris metus po projekto įgyvendinimo eksportas UAB „Plieno spektras“ pardavimų struktūroje augs iki 66 proc. Stabilų įmonės eksporto didėjimą pardavimų struktūroje užtikrins dalyvavimas parodose. Įmonė dėl nepakankamos komunikacijos, bendravimo su užsienio klientais, negali plėsti savo gaminių eksporto. Projekto veiklos ir suteiktas finansavimas suteiktų galimybę UAB „Plieno spektras“ sukurti efektyvią įmonės pristatymo kampaniją užsienio parodose, kur klientai bei potencialūs partneriai turės galimybę susipažinti su įmonės gaminama produkcija, susipažins su naudojamomis technologijomis, prekių savybėmis, klientams bei partneriams bus pristatytas produkcijos asortimentas, tendencijos. Šiuo metu įmonė eksportuoja 44 proc. savo produkcijos į ES, Rusiją, Kiniją, Tailandą. Norėdama išlikti konkurencinga ir prisitaikanti prie rinkos pokyčių, įmonė turi plėsti savo eksporto sritį užsienyje, ieškoti naujų klientų, kuriems galėtų padėti tobulinti jų gamybos technologijas, inžinerinius sprendimus. Projekto metu bus didinamas įmonės prekinio ženklo ir produkcijos žinomumas, pristatant įmonės veiklą tarptautinėse parodose.

Veiksmų programa:Ekonomikos augimo veiksmų programa
Veiksmų programos prioritetas::Verslo produktyvumo didinimas ir verslo aplinkos gerinimas
Veiksmų programos prioriteto priemonė::Naujos galimybės
Kvietimo numeris:VP2-2.1-ŪM-04-K-05
Projekto kodas:VP2-2.1-ŪM-04-K-05-245
Projekto įgyvendinimo apskritis:
Projekto įgyvendinimo savivaldybė:Klaipėdos miesto